Сервіс

Сервіс

Компанія «І.Б.С.» виконує усі види сервісного обслуговування для обладнання, яке постачається. Сервісна служба включає в себе: фінансово-договірний відділ, відділ технічної підтримки, а також ремонтний та логістичний відділи. Завдяки власним регіональним сервісним центрам, які розташовані у 8 великих містах країни і об’єднують інженерів у 33 містах, співробітники вчасно реагують на будь-які несправності та виклики.

Координація усієї роботи виконується за підтримки моніторинг центру. Співробітники центру обробляють вхідні заявки на виконання сервісних робіт, а це більш ніж 35 000 заявок на рік, проводять віддалений моніторинг сервісного обладнання та формують відповідні звіти для клієнтів.

Задля плідної співпраці та зручності взаємодії з кожним клієнтом ми створили декілька моделей сервісного обслуговування. Залежно від кількості обладнання та потреб, клієнт може обрати одну з найвигідніших моделей взаємодії – стандартна, центральна та аутсорсинг.

Основні напрямки та види обслуговування:

  • діагностика, ремонт та відновлення роботи обладнання;
  • заміна необхідних запасних частин;
  • профілактика, тестування та налагодження обладнання;
  • інсталяція, переінсталяція, підтримка ПЗ;
  • ремонт після актів вандалізму, порушення умов експлуатації, обслуговування некваліфікованим персоналом або сторонніми організаціями;
  • ремонт додаткового обладнання;
  • доставка обладнання;
  • співпраця зі службою інкасації та сервісними організаціями;
  • консультації з технічних проблем;
  • підтримка та проведення навчання персоналу установи;
  • інші послуги на запит установи.

Наша команда інженерів – це сертифіковані спеціалісти. Щорічно кваліфікація підтверджується локальним навчанням, тестуваннями, тренінгами від провідних фахівців компаній-партнерів (Diebold Nixdorf та GLORY). Після проходження навчання та тестування інженери отримують відповідні сертифікати.

Карта обслуговування