Сервіс
Сервіс
Компанія «І.Б.С.» виконує усі види сервісного обслуговування для обладнання, яке постачається. Сервісна служба включає в себе: фінансово-договірний відділ, відділ технічної підтримки, а також ремонтний та логістичний відділи. Завдяки власним регіональним сервісним центрам, які розташовані у 8 великих містах країни і об’єднують інженерів у 33 містах, співробітники вчасно реагують на будь-які несправності та виклики.
Координація усієї роботи виконується за підтримки моніторинг центру. Співробітники центру обробляють вхідні заявки на виконання сервісних робіт, а це більш ніж 35 000 заявок на рік, проводять віддалений моніторинг сервісного обладнання та формують відповідні звіти для клієнтів.
Задля плідної співпраці та зручності взаємодії з кожним клієнтом ми створили декілька моделей сервісного обслуговування. Залежно від кількості обладнання та потреб, клієнт може обрати одну з найвигідніших моделей взаємодії – стандартна, центральна та аутсорсинг.
Основні напрямки та види обслуговування:
- діагностика, ремонт та відновлення роботи обладнання;
- заміна необхідних запасних частин;
- профілактика, тестування та налагодження обладнання;
- інсталяція, переінсталяція, підтримка ПЗ;
- ремонт після актів вандалізму, порушення умов експлуатації, обслуговування некваліфікованим персоналом або сторонніми організаціями;
- ремонт додаткового обладнання;
- доставка обладнання;
- співпраця зі службою інкасації та сервісними організаціями;
- консультації з технічних проблем;
- підтримка та проведення навчання персоналу установи;
- інші послуги на запит установи.
Наша команда інженерів – це сертифіковані спеціалісти. Щорічно кваліфікація підтверджується локальним навчанням, тестуваннями, тренінгами від провідних фахівців компаній-партнерів (Diebold Nixdorf та GLORY). Після проходження навчання та тестування інженери отримують відповідні сертифікати.
Карта обслуговування
