Новини

EuroShop 2023. All links, one place.

EuroShop 2023. All links, one place.

І це дійсно так. Представники рітейлу в одному місці, під одним дахом. 1830 експонентів із 55 країн представили свою продукцію більш ніж 81 000 відвідувачів з усього світу. EuroShop – це місце, де всі свої. Де ти вже почуваєш себе не як риба у воді, а як восьминіг, котрий притягує увагу, людей та нові технології. Ми зосередили свою увагу на обладнанні для зручної обробки готівки. Але й завітали до інших павільйонів EuroShop.

Основна увага технологій для рійтелу приділялася поточним і майбутнім можливостям у відносинах із клієнтами. Починаючи з концепцій автоматизованого магазину (магазин замкненого циклу) до аналізу даних (аналітика). Від штучного інтелекту (ШІ) до електронних форм оплати за допомогою мобільних пристроїв (мобільних технологій). А також конвергенція аналогових та цифрових покупок та продажів (підключена роздрібна торгівля).

Гарячі питання EuroShop 2023, які обговорювались на стендах, в спеціальних презентаційних зонах та були темами доповідей представників та власників провідних рітейл компаній:

  • цифровізація,
  • сталий розвиток,
  • енергоефективність,
  • можливість підключення,
  • орієнтація на клієнта,
  • взаємопов’язана роздрібна торгівля,
  • стійкість,
  • розумний магазин,
  • управління енергією.

Згідно дослідження RBR Retail Cash Automation 2023, кількість пристроїв автоматизації касових операцій, встановлених у роздрібних магазинах, збільшилася більш ніж на 20% у період з кінця 2019 до 2022 року і досягла більше 900 000. Незважаючи на те, що POS-пристрої добре зарекомендували себе в Японії протягом багатьох років, вони стають все більш поширеними в інших країнах, зокрема в багатьох європейських країнах; за винятком Японії, кількість пристроїв зросла на 58% з кінця 2019 року до кінця 2022 року.

За прогнозом, у період з 2022 по 2027 рік кількість пристроїв для автоматизації процесів роздрібної торгівлі, встановлених у рітейл точках по всьому світу, зросте приблизно до 1,3 мільйонів. 

Теми для вивчення не нові, але актуальні із року в рік для кожного сегменту сфери роздрібної торгівлі. Ми обговорюємо,питаємо, піклуємось – це дуже важливо для нас, наших клієнтів та успішного майбутнього.

А ми можемо?.. Так, звичайно! – так коротко, але дуже професійно відповідають у компанії GLORY на запити від клієнтів.

«Ми можемо додавати, Ми можемо змінювати, Ми можемо зробити під замовника,» – говорять представники компанії із різних відділів. Цього року компанія відзначає свій перший дорослий ювілей технології CASHINFINITY в Німеччині. 10 років GLORY та GLORY DACH успішно пропонують це рішення європейським клієнтам та підтримують велику кількість відомих клієнтів у ефективній обробці готівки.

На EuroShop2023 GLORY представила нову серію обладнання з технологією CASHINFINITY – рішення для обробки готівки для рітейлу покоління CI-X. Це орієнтована на майбутнє, цілісна технологія, яка допомагає роздрібній торгівлі вирішувати поточні та майбутні виклики в різних сферах, від касової зони до бек-офісу.

Серія CI-X об’єднала раніше ізольовані касові процеси, вона удосконалена з огляду на нові виклики та на основі відгуків клієнтів. Ці рішення дають роздрібним торговцям ще більше можливостей адаптувати обробку готівки до відповідних процесів і вимог.

Окрім нової лінійки продуктів CI-X, GLORY продемонструвала інші рішення для рітейлу, які вже успішно працюють. Наприклад, спільний проект з Acrelec, термінали-кіоски CI-15 з можливістю «замовив-сплатив-забрав». Ці кіоски розраховані на готівкову оплату та розміщення в зонах самообслуговування.

Основною темою виставкового стенду GLORY була каса майбутнього. Як роздрібним торговцям вдасться створити ефективну та привабливу касову зону, яка запропонує якомога більшій кількості клієнтів вдалий досвід покупок, незважаючи на нові виклики?

Розраховані на майбутнє рішення GLORY з технологією CASHINFINITY не тільки швидкі, прості та безпечні, але, перш за все, гнучкі та універсальні. Гібридні моделі, які можуть включати варіанти самообслуговування, а також традиційні каси з персоналом, відповідають різним вимогам клієнтів і тому є особливо перспективними.

Ми були дуже раді відвідати вже рідний Дюссельдорф, стенди наших партнерів та побачити все наживо. Обійняти колег, поспілкуватися та зрозуміти, що ми – найкращі! Попри перешкоди, відстані та пригоди, це місце для нас, і воно дає нам надію працювати ще краще. Ми обов’язково завітаємо наступного разу. До зустрічі на EuroCIS2024.